FAQ

PayNow– szybkie płatności online. W tej opcji możesz zapłacić BLIKIEM, kartą i szybkim przelewem. Płatność księgowana jest w kilka minut i od razu możemy wysłać do Ciebie przesyłkę

Tradycyjny przelew bankowy. Pamiętaj aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Przelew księguje się kilkanaście godzin, ale jak tylko środki wpłyną na nasze konto od razu wysyłamy Twoje zamówienie

Przy odbiorze zamówienia. Wybierz opcję “Pobranie Inpost” i w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera opłać zamówienie. Zamówieni możesz opłacić kartą, gotówką, blikiem. 

Wystarczy, że wejdziesz na swoją pocztę, otworzysz maila o tytule: “Zamówienie przyjęte do realizacji” i klikniesz przekierowanie do wznowienia płatności. 

[tutaj zdjęcie maila]

Jasne, że tak! Wystarczy, że zrobisz u nas zakupy za minimum 149 zł Masz już kosmetyki do włosów? Może warto zamówić też coś do twarzy!

Znajdziesz u nas produkty do każdego rodzaju skóry. Jeśli nie wiesz, czy masz skórę suchą, tłustą, mieszaną, czy wymagającą specjalnej pielęgnacji zajrzyj na naszego bloga, gdzie znajdziesz wskazówki od specjalistów, lub skontaktuj się z dermatologiem albo kosmetologiem.

WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI

Zamówienie złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 12:00 wyślemy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w weekend wyślemy do Ciebie w poniedziałek.

Najczęściej przesyłki docierają następnego dnia, ale czasami trzeba się liczyć z tym, że dostawa może potrwać dłużej.

Kurier odbiera od nas przesyłki między 13:00 a 14:00. Jeśli złożysz zamówienie w tym czasie, a my zdążymy je zapakować to oczywiście wyślemy je tego samego dnia.

 

WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI

Nasze zamówienia dostarcza InPost. W podsumowaniu zamówienia zaznacz, czy wolisz skorzystać z paczkomatu, czy chcesz, żeby Twoje zamówienie trafiło prosto do domu. 

Jeżeli chcesz, aby Twoja przesyłka była dostarczona przez inną firmę kurierską (GLS, DPD) to zostaw nam taką informację w uwagach w podsumowaniu zamówienia.

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia!

W tej chwili nie realizujemy wysyłki za granicę, ale być może w niedalekiej przyszłości nasze skeenBOXy dotrą również tam!

Daj nam o tym znać mailowo pod adresem sklep@skeen.pl i opisz sytuację. Nasz dział obsługi klienta wynagrodzi Ci tę pomyłkę. W miarę możliwości dostarczymy Ci również brakujący produkt.

Nie ma problemu, napisz wiadomość na maila sklep@skeen.pl, a nasz dział obsługi klienta Ci pomoże!

Spokojnie, napisz wiadomość na maila sklep@skeen.pl, a nasz dział obsługi klienta Ci pomoże!

Daj nam o tym znać mailowo pod adresem sklep@skeen.pl i opisz sytuację. Nasz dział obsługi klienta wynagrodzi Ci tę pomyłkę. Jak najszybciej wymienimy niewłaściwy produkt, na ten zamówiony.

Shopping Cart